Pošlete to zpátky
Nesedí? Nelíbí? Nevadí, i to se může stát.
Jednoduše nám to pošlete zpět a napište, co jestli chcete vrátit peníze,
nebo věc vyměnit za menší, větší, jinou barvu - prostě tak, aby to napodruhé vyšlo :).A pro ty, kteří rádi právní hantýrku, dáváme níže kompletní informace o tom, jak u vrátit zboží.
Jak to vrátit zpátky
aneb Když si to do 14 dnů rozmyslíte
I u nás máte samozřejmě právo odstoupit od kupní smlouvy uzavřené přes internet do 14 dnů od převzetí zboží. O vašem úmyslu odstoupit nás informujte – e-mailem nebo dopisem. Napište nám co a kdy jste u nás kupovali, jaké bylo číslo objednávky a jak a kam vám máme poslat peníze zpět. Tato část o odstoupení se aktivuje jen v případě, kdy objednáváte jako spotřebitel = nikoliv v rámci podnikatelské činnosti (nenakupujete na IČO).
Můžete použít připravený vzorový formulář pro odstoupení.
Stačí si ho tady kliknutím na odkaz stáhnout: formulář Pošlete to zpátky.
V některých případech však od koupě zboží odstoupit nejde – a to třeba u zboží, které se rychle kazí, nebo u zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím. Odstoupit nelze ani v případně koupě zboží v uzavřeném obalu, které po vynětí z obalu již nejde z hygienických důvodů vrátit (např. produkty týkající se péče o zuby a uši zvířat, kosmetika pro zvířata).
Bezodkladně po předání nebo alespoň prokázání vrácení zboží vám vrátíme částku odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání, a to stejným způsobem, jakým jsme platbu od vás přijali. Pro vrácení částky máme až 14 dnů od vašeho odstoupení, budeme ale potřebovat doklad o tom, že zboží bylo vypraveno zpět k nám.
Zboží nám můžete zaslat nebo předat na adresu Za Karlínským přístavem 683/6, 186 00 Praha 8.
Zboží musí být vráceno:
• kompletní,
• nejlépe v původním obalu,
• nesmí jevit známky opotřebení či poškození.
Máme právo ve výše uvedené lhůtě posoudit, zda je vracené zboží nepoškozené, neporušené a nepoužité a zda jste nezpůsobil snížení hodnoty zboží jiným nakládáním, než je s ohledem na povahu a vlastnosti zboží nutné. Náklady na vrácení zboží k nám nesete vy.
Pokud nám vrátíte zboží poškozené vaším nesprávným zacházením, můžeme vrácenou kupní cenu ponížit o částku odpovídající poškození (jakožto náhradu za snížení hodnoty zboží).